דרושים טייסים

בשנים האחרונות קיים מחסור אדיר בטייסים באזורים מסוימים של העולם כגון מזרח ארופה, דרום מזרח אסיה ואוסטרליה,
אם יצא לך להציץ לתא הטייס במדינות רבות בעולם תראה שהטייס בצד ימין (הקצין הראשון) בד"כ מאוד צעיר ובמקרים רבים גם זה שיושב בצד שמאל (הקברניט) יהיה די צעיר,
דרישות הניסיון לטייסי משנה ירדו למינימום של 200-250 שעות,
עם זאת בתהליך שאנו ממליצים עליו יהיו 500 שעות טיסה נוספות על מטוס דו מנועי,
נוצרה הזדמנות מצויינת לטייסים צעירים להשתלב בחברות התעופה תוך הכשרה קצרה יחסית,
העולם הפך לכפר גלובלי קטן בו טייס יכול לעבוד במדינה אחת ולגור במדינה אחרת, חוזי העבודה הקיימים במדינות כמו הודו, סין, תאילנד, או ויטנם מאפשרים לטייסים זרים לטוס שם ולגור במדינות מוצאם, טייסים כאלה מקבלים 8 ימי חופש בחודש, וכן חופשה שנתית, טייסים ותיקים יותר יכולים לעבוד אף בחוזה של 14 ימי חופש בחודש!
(הטיסות הביתה לא עולות כסף ברוב המקרים למעט תשלום סמלי שנהוג לפעמים)
השכר לקצין ראשון כ 85000$ לשנה ובונוסים בממוצע 8000$ כל שנה, כל זאת פטור ממס,
קברניט יקבל כ 140000$ בשנה פלוס בונוסים. ניתן להיות קברניט תוך כארבע שנים, במקרים מסוימים גם מוקדם יותר,
ההכשרה שאנחנו נותנים תוביל אותך בזמן יחסית קצר למושב הימני במטוס נוסעים גדול בד"כ Airbus 320 ,
זמן לסיום ההכשרה כשלוש שנים מאפס שעות טיסה עד למושב בתא הטייס של מטוס גדול. (קצב ההתקדמות תלוי ביכולת האישית)
לבעלי רישיון מסחרי עם הגדר מכשירים זמן ההכשרה יהיה כשלושה חודשים! (תלוי במספר שעות הטיסה של הטייס)

Fly- Israel תביא אותך לנתונים המתאימים לביצוע Type rating על מטוס מסוג Airbus A320
בסוף ההכשרה תהיה בעל הגדר שיאפשר לך לטוס כטייס משנה על המטוס,
מעבר הקורס ברמה המתאימה ייתן לך אפשרות לחוזה עבודה עם אחת מחברות התעופה
המחוברות עסקית לתהליך זה.

Type rating על מטוס ה Airbus A320 נמשך כשלושה שבועות,
הקורס מחולק לשלושה שלבים כל שלב בן שבוע אחד:
בשלב הראשון תלמד על מערכות המטוס, השלב מבוצע בכיתה עם מחשבים אישיים ומצגות אינטראקטיביות,
שלב שתיים בו לומודים את התהליכים השונים בתא הטייס, התרגול בסימולטור (מדמה) פסיבי,
שלב שלוש מבוצע על סימולטור נע, בשלב זה מדמים תהליכי טיסות כמו במציאות כולל תהליכי חירום, בסוף שלב זה מבוצע מבחן הסמכה על מטוס.
לא נדרשת טיסה בפועל לצורך קבלת ההסמכה היות והסימולטור מדמה את המטוס בצורה מושלמת ואף ניתן לבצע בו תרחישים שבמטוס האמיתי לא ניתן
בחברת התעופה בה תטוס תעבור הכשרה נוספת שנקראת linetraining במסגרתה תוכשר לבצע טיסות קוו סדירות כטייס משנה על המטוס.

איך להתחיל? לחץ כאן

 
 
 

 

 
גדי אדן - נייד: 052-6890340 מייל: gadan2@gmail.com
Harmon-ya Design studio
לייבסיטי - בניית אתרים