הצגת הודעה בפורום דף ריק 1
RSS    חפש הודעות
תיאור הפורום   |   הודעת המנהל/ת   |   חוקי הפורום   |   בהנהלת: gadan
 
תדריך מעברים   

מאת:  gadan    Jul 15, 2009  ||  16:20


בתחילה ובסיום כל מעבר יש לזכור את הוספת הכיוון לרשימה.

מעבר מישרה ואופקית לנסיקה

1. מנוע מלא.
2. אף הרם למצב נסיקה תוך הכנסת רגל ימין לתאום.
3. קיזוז גס שניים לאחור.
4. ודא מהירות K65.
5. תקן מצב אף להשגת מהירות מדוייקת וקזז קיזוז עדין להשלמה.
מעבר מנסיקה לישרה ואופקית ("התיישרות בגובה").
1. כ-20 רגל לפני הגובה, הורד אף למצב ישרה ואופקית.
2. קיזוז גס שניים קדימה.
3. ודא מהירות מעל K80 וגובה מדוייק.
4. הורד כח לסל"ד שיוט .
5. קיזוז עדין.
6. סלד מדוייק 2300


מעבר מישרה ואופקת לגלישה.

1. אוויר למאייד -משוך ידית למצב חם.
2. מנוע לסרק תוך הכנסת מעט רגל שמאל.
3. אף - החזק במצב ישרה ואופקית.
4. ארבעה קיזוזים גסים לאחור.
5. עם ירידת מהירות ל-K70, הורד אף מעט מתחת לאופק.
6. ודא שמירת מהירות K65.
7. קיזוז עדין.


מגלישה לישרה ואופקית.


1. בערך 150 רגל לפני הגובה: מאייד לאוויר קר, ו
2. 100 רגל לפני הגובה - מנוע פתח לסל"ד השיוט.
2. אף החזק במצב ישרה ואופקית.
3. קיזוז גס 4 קדימה.
4. ודא גובה ומהירות כנדרש.
5. תקן סל"ד ל-2300.
6. קיזוז עדין.


מישרה ואופקית להנמכה


1. אף הורד למצב הנמכה.
2. מנוע ל-1700 סל"ד.
3. מהירות – K85.
4. קיזוז גס 1 אחורה.
5. ודא מהירות וקיזוז עדיין.

מנסיקה לגלישה.
1. אף הורד למצב גלישה.
2. אויר חם למאייד.
3. עם חציית קו האופק כלפי מטה, מנוע סגור לסרק.
4. קיזוז גס 2 לאחור.
5. ודא מהירות 65K ובצע קיזוז עדין.

מגלישה לנסיקה.


1. כ-100 רגל לפני הגובה, אוויר קר למאייד ומנוע מלא.
2. אף הרם למצב נסיקה תוך הכנסת רגל ימין.
3. קיזוז גס 2 לאחור.
4. ודא מהירות K65 ובצע קיזוז עדין.


טעויות נפוצות במיוחד בעת תרגול מעברים:



1. היסוס בבצוע פעולות או בצוע פעולות שלא ברצף. בצוע איטי מדי של סדר הפעולות.
2. בצוע תנועות חטופות או גסות, במקום "סחיטה" מתמשכת של ההגאים.
3. אי שימוש ברגליים.
4. שימוש מופרז ברגליים.
5. בהייה באף או במכשיר במקום סריקה מסודרת של מצב האף ו"הצצה" מהירה בכל פעם למכשיר אחר.
6. הזיות בהקיץ הגורמות לאחור בתחילת המעבר או חלומות בהקיץ הגורמים לעכוב ביציאה ממצב מסוים.
7. מעבר מוקדם מדי או מאוחר מדי למצב החדש (בדרך כלל בהתיישרות בגובה).
8. שימוש הפוך במקזז.
9. אי שימוש בכלל במקזז.
10. הפעלה מוקדמת מדי או מאוחרת מדי של המנוע.
11. תפעול ברוטאלי של המצערת.
12. הזנחת אוויר חם למאייד או החזרת מאייד למצב אוויר קר.
13. תיקון נתונים לפי מד מהירות ולא לפי האופק.
14. הסתמכות מופרזת על מכשירי טיסה במקום מצבי אף ומבט החוצה.
15.חוסר זהוי מדוייק של מצב האף בשינוי מצב האף למצב החדש.

הוסף תגובה
  מסר לכותב/ת   קישור להודעה   הדפסה   שלח לחבר/ה
• 
תדריך מעברים   gadan   > אתה נמצא כאן
  Jul 15, 2009 | 16:20

מקרא:   ללא תוכן ° הודעה חדשה New Message
לחיצה על העיגול תוביל לפתיחת ההודעה בעמוד נפרד
גדי אדן - נייד: 052-6890340 מייל: gadan2@gmail.com
Harmon-ya Design studio
לייבסיטי - בניית אתרים